sobota, 18 lutego 2017

Takie poranki


















Mama uwielbia takie poranki.
Dziś list dostała od koleżanki.
To się uśmiecha, to szuka pióra.
Nagle nieważna pogoda bura.

I dzień zwyczajny staje się świętem,
i każda chwila jakby prezentem.
I jakby słońce w kuchni świeciło
i jakby więcej kolorów było.

Oczy przecieram, to nie do wiary...
List najzwyklejszy czyni te czary?
Kiedy tak patrzę, to mógłbym przysiąc-
Mama jest znowu małą dziewczynką!





                                  
                                   





6 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana Asiu za wiersz i za dedykację! Piękny jest! wzruszyłam się bardzo. Mojemu mężowi też się bardzo podobał!
    Pozdrawiam cała Waszą rodzinkę!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! Śliczne wiersze czy jakiś tomik wydałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi miło. Nie wydałam nic jeszcze, jestem amatorką. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. trafiłam tutaj z Domowego Zakątka i jestem zachwycona! Masz niesamowity talent, a jeszcze wczaoraj w rozmowie z mężem żaliłam się, że jakoś tak brakuje w dzisiejszych czasach wspaniałych poetów dziecięcych i proszę..znalazłam właśnie takiego :) Będę z moimi córeczkami tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, takie miłe słowa motywują! Bardzo się cieszę, że przybędzie mi małych czytelników :) pozdrawiam ciepło całą rodzinkę!

      Usuń
    2. Będę nudna, ale ja czekam niecierpliwie na tomik :)

      Usuń